Yes, It’s Dutch but a letter to Saint Nicholas (Sinterklaas)

Lieve sint,

Ik zou willen dat ik nog steeds kon geloven, in de droom van sinterklaas.

Dan zou ik dit briefje nog durven sturen, maar nu is dat gewoonweg dwaas.

Er is geen reden om het te vragen, maar zou u voor mij iets kunnen doen,

als je bij mijn liefjes langs gaat geef ze dan van mij een zoen.

Breng een glimlach op hun gezichtjes en maak er dan een foto van

laat die achter in mijn huisje zodat ik ervan genieten kan.

Laat mijn vrienden liefde vinden zodat ze niet meer eenzaam zijn

familieruzies moeten bekoelen, t’ brengt onnodig extra pijn.

Kan u alle zorgen doen verdwijnen, zodat mijn liefste weer echt lachen kan

en als ik zelf een wens mag maken, laat me weer geloven in dromen dan

K’ zou zo graag willen hopen dat morgen alles anders is

maar kweet dat u niet echt bent en dat is mijn gemis.

Indien het toch mag zijn en er iets is dat ik niet weet

dan hoop ik dat u mijn briefje, op 6 december, niet vergeet.

